4ka dnes v rámci spustenia nového dátového balíka TO.10 uviedla do prevádzky aj novú zákaznícku zónu. Tzv. Moja zóna je už dostupná na webe operátora a je k dispozícii pre všetkých zákazníkov. Okrem sledovania aktuálnej spotreby kreditu a voľných jednotiek jednotlivých balíkov, umožňuje tiež dobíjanie kreditu. To môžete realizovať hneď niekoľkými spôsobmi.
V “Mojej zóne” môže zákazník zvoliť jednorázové alebo pravidelné dobíjanie, ktoré je možné realizovať na týždennej alebo mesačnej báze. K dispozícii je ale aj automatické dobitie kreditu, ktoré sa vykonáva po dosiahnutí zvolenej minimálnej hodnoty kreditu. Platba je stiahnutá prostredníctvom platobnej karty, ktorú vyberiete pri dobíjaní. V aktuálnej verzii zákazníckej zóny sa nám ju však nepodarilo pridať. 4ka pravdepodobne robí posledné úpravy a vyladenia, ktoré nedostatky ešte odstránia.
Neprehľadné je stále aj prihlasovanie. Zatiaľ čo na spotrebu sa pozriete len prihlásením cez SMS kód, pre dobíjanie kreditu si musíte vytvoriť vlastný profil. Ten ale v zákazníckej zóne nie je prepojený s telefónnym číslom, a tak sa medzi jednotlivými sekciami webu musíte prepínať odhlasovaním a opätovným prihlasovaním. Dúfame, že aj spomínané nedostatky operátor odstráni už v nasledovných dňoch.
Nedá sa pridať platobná karta. Priečinok na pridanie karty vôbec nefunguje. Stojí to za prd
Mňa skôr zaujíma signál. Jeho sila a kvalita stojí tiež za prd. Takto to končí, keď je operátor iba priekupník.
Ja nemám problém so signálom štvorky tak neviem čo všetci na to pindajú. naviac keď som aj náhodou bol mimo pokrytia prelo sa to do národného roamingu presne tak isto ako to robí aj pri O2
Na adrese kde bývam (V Bratislave) je signál jednoducho nanič. A ide ma poraziť, keď sa mi nevedia dovolať, alebo musím behať na balkón.
čo stresujete, veď to odladia