4ka pokračuje v podpichovaní svojej konkurencie a po mobilnom operátorovi Juro a O2 sa pustila aj do Orangeu. Pred jeho predajňou sa objavili ľudia v prevlekoch zvierat s nápismi, ako “Väčšie výhody len pre niektorých“, “V 4ke rovnako výhodné ceny pre každého“, “Len s viazanosťou výhodnejšie, podmienky” a pod. Štvrtý mobilný operátor pokračuje vo svojej kampani s cieľom prinútiť hráčov na slovenskom telekomunikačnom trhu, aby prispôsobili svoje ceny a služby predovšetkým potrebám zákazníkov.
Všetko to začalo pred niekoľkými týždňami, keď 4ka verejne vyhlásila Odboj za lacné volania a dáta. A urobil to naozaj svojsky – obesením Jura na hák priamo pred Telekomom. Najväčšie výčitky má štvrtý operátor k týmto bodom:
- Viazanosť: Najlepšie na dva roky, a ak sa nedá, tak aspoň na rok.
- Skryté podmienky: Je to ako prekážkový beh – zvládnete ho len s vypätím síl.
- Obmedzená platnosť cien: Raz príde deň, keď budete platiť viac.
- Výhodné podmienky len pre niektorých: Prečo majú noví zákazníci väčšie výhody, ako tí starí?
Stanovisko Orangeu:
Zatiaľ, čo sa včera kolegovia z konkurencie hrali na zvieratká a mylne upozorňovali na neexistujúce problémy, my sme riešili pomoc Bruselu. Ich počin vnímame tak, že sa pravdepodobne chceli prísť inšpirovať ako majú vyzerať predajne a ponuka naozajstného operátora, avšak, keď videli, že to je kvalitatívne niekde inde, rovno sa otočili na labkách a odskackali, pripadne odplávali. Vnímame ho tiež ako uznanie obľúbenosti značky Orange medzi Slovákmi, len škoda, že neprišli v čase, keď je obchodné centrum viac navštevované, ako to dokumentuje aj naše video o tom, ako “odboj” v skutočnosti vyzeral.