Slovenský mobilný operátor 4ka neposkytuje svoje služby cez sieť vlastných predajní, ako tomu je u konkurenčného Telekomu, Orangeu alebo O2. Spoločnosť SWAN Mobile, ktorá za týmto operátorom stojí, teraz majetkovo vstúpila do prevádzkovateľa siete Digitall, spoločnosti J&M Group. Získala 50-percentný podiel.
Cieľom je vybudovať sieť moderných predajných miest, ktoré okrem mobilných telefónov, príslušenstva a smart zariadení dokážu obslúžiť aj zákazníkov mobilného operátora 4ka.

Digitall spolupracuje so 4kou už 2 roky
Digitall pôsobí na Slovenskom trhu od roku 2002 a prevádzkuje sieť 45-tich predajní v štyridsiatich mestách po celom Slovensku. Jeho ročný obrat je 4,5 milióna eur. Vo svojich predajniach už dlhšiu dobu predáva aj produkty operátora 4ka.
Ide o vyvrcholenie dvojročnej spolupráce, počas ktorej sa Digitall ukázal ako efektívny predajca našich služieb. Obe spoločnosti veľmi citlivo vnímame vývoj na trhu a trendy v mobilnej komunikácii, dátovaní i nástupe smart zariadení.
Naše spojenie bude znamenať jednak nový koncept predajnej siete Digitall, ale aj otvorenie prvých značkových predajní 4ka, kde zákazníci dostanú vysokokvalifikovanú podporu.
Juraj Ondriš, generálny riaditeľ a predseda predstavenstva SWAN Mobile
Vylepší ponuku produktov v predajniach
Už pred definitívnym uzavretím transakcie začal proces postupného rebrandingu predajní na SMART shopy. Predajne s moderným minimalistickým dizajnom sa budú stále viac orientovať popri ponuke mobilných telefónov na tzv. wearables, teda nositeľnú elektroniku s rôzne smart zariadenia.
Okrem toho budú aj naďalej ponúkať mobilné telefóny, doplnkový sortiment, ale i opravy a servis týchto zariadení. Vizuálne sa v nich posilňuje aj prítomnosť značky 4ka.
Naša vízia sa opiera o doterajšie skúsenosti a výborný tím ľudí na pozadí, ktorý je pripravený reagovať na výzvy. Budujeme firmu v rodinnom prostredí s dlhodobou stratégiou, preto za najdôležitejšiu časť firmy považujeme práve ľudí, s ktorými spolupracujeme.
To sa touto transakciou nemení, práve naopak, dostávame novú energiu, ktorú chceme pretaviť do rozšírenia siete a nových SMART shopov aj vo veľkých prémiových nákupných centrách.
Martin Šabľa, konateľ siete Digitall