365.bank zaznamenala v priebehu uplynulého víkendu vážne technické problémy. Dôvodom bola aktualizácia aplikácie, ktorá mala priniesť viacero nových služieb a funkcionalít. Po jej vypustení sa ale začali množiť negatívne recenzie na aplikáciu v obchode Google Play. Aktualizácia prebehla v sobotu.
Zákazníci sa sťažovali najmä na problémy s prihlásením. Dsl.sk informuje, že klienti boli o problémoch informovaní nasledujúcou SMS správou:
“V rámci aktualizácie apky evidujeme viaceré výpadky a obmedzenia. Na ich odstránení intenzívne pracujeme. Preto pri volaní na našu Infolinku môžeš aktuálne čakať dlhšie. O plnej funkčnosti apky ťa budeme informovať SMSkou.”
365 opätovne stiahla platby ešte z minulého roka
Keďže aplikácia bola prakticky nefunkčná, klienti sa mohli obrátiť na internet banking. To ale nie je všetko. Banka dokonca v niektorých prípadoch zopakovala odchádzajúce platby z minulého novembra, informuje Dsl. Odídené platby by už mali byť vrátené na účty ich majiteľov, informácie overujeme.
365.bank na svojom Facebooku v sobotu o 15:28 oznámila, že nová verzia aplikácie pre Android aj iOS je už k dispozícii a práve pod týmto statusom sa tiež strhla vlna sťažností. Väčšinou na nemožnosť prihlásenia.
365.bank sa pre portál MôjAndroid vyjadrila, že aktuálne je všetko v poriadku. Peniaze, ktoré používateľom z účtov odišli, boli vrátené ešte v rovnaký deň. Nesprávne zaúčtovanie platieb podľa banky nemalo súvis s predmetnou aktualizáciou a bolo iného technického charakteru na strane dodávateľa. 365 sa za vzniknuté komplikácie svojim klientom ospravedlňuje.
“V priebehu víkendu sme nasadzovali novú verziu aplikácie, ktorá prináša doteraz najväčší počet nových funkcionalít a svojím rozsahom je najväčšia za posledné roky. Tento proces bol sprevádzaný dočasným odstavením aplikácie, o ktorom sme klientov vopred informovali. Okrem noci z piatka na sobotu, však mali klienti k dispozícii internet banking. Platby kartou, či smart zariadeniami fungovali bez obmedzení. Po nasadení aplikácie pre Android zariadenia nastali v dôsledku zvýšeného náporu klientov dočasné komplikácie s jej perfomrance resp. s odozvami aplikácie. V sobotu večer však už fungovalo všetko korektne.”