MojAndroid

Najväčšia sociálna sieť má na ľudstvo rozhodne veľký vplyv. Však takmer každý 5 človek je na Facebooku a denne prezerá jeho obsah a reklamy, ktoré sa popri obsahu zobrazujú. Je preto logické, že z toho chce Mark Zuckerberg vyťažiť čo najviac. Aj preto Facebook tento mesiac predstaví cielené reklamy, ktoré sa vám budú zobrazovať na základe histórie prehliadania. Áno, Facebook bude vedieť, aké stránky prehliadate a podľa toho zobrazí reklamy na vašej nástenke. Hlavným dôvodom je vraj zobrazenie relevantnejších reklám pre používateľov, no v pozadí nehľadajte nič iné, ako peniaze. Ak sa z takéhoto systému reklám budete chcieť odhlásiť, môžete tak urobiť na stránke Digital Advertising Alliance.

Okrem nových reklám pribudnú vo Facebooku aj vylepšené nastavenia bezpečnosti pri reklamách. Do niekoľkých týždňov sa pri reklamách objaví kontextové menu, v ktorom môžete reklamy hodnotiť, skryť alebo úplne vyhodiť zo zoznamu povolených. Cieľom má byť opäť zvýšenie relevancie zobrazovanej reklamy. Ako to všetko bude fungovať, vám priblíži priložené video.

Zdroj: TheVerge

12.6.2014

Pravidlá diskusie

Portál MojAndroid.sk si vyhradzuje právo zmazať neslušné, rasistické a vulgárne príspevky, ako aj osobné útoky na redakciu, či diskutérov v komentároch pod článkom bez ďalšieho upozornenia. V prípade uverejňovania odkazov na externé stránky, je komentár automaticky preposlaný do redakcie na schválenie.

+