1. časť: Balenie, konštrukcia
  2. časť: Displej, výkon a pamäť
  3. časť: Operačný systém, mutlimédiá a fotoaparát
  4. časť: Konektivita, batéria, hodnotenie

Operačný systém

Operačný systém je v tomto prípade Android 4.0.4 Ice Cream Sandwich. Výrobca na balení uvádza, že je kompatibilný s 4.1 Jelly Bean, no kedy a či vôbec bude dostupná aktualizácia na novšiu verziu nie je zatiaľ známe. Aktualizácie firmvéru sú distribuované prostredníctvom OTA a v prípade, že sa objaví nová verzia, budete upozornení v notifikačnej lište. Prestigio neprichádza so žiadnou vlastnou používateľskou nadstavbou, čiže si môžete užiť čistý Android. Pri prvom spustení však ponúka možnosť nainštalovať si aplikácie ako Solitare, Adobe flash player, šach, hru Raging Thunder a iné.

Android ICS na tomto tablete ide veľmi rýchlo a animácie prechodov sú plynulé. Jediné miesto, kde si všimnete  spomalenú reakciu je pri otáčaní obrazovky z vertikálnej do horizontálnej polohy. Na plnohodnotné používanie je rýchlosť postačujúca.

Multimédiá a fotoaparát

Prestigio Multipad 7.0 Prime Duo má zabudované reproduktory na spodnej strane. Pri počúvaní hudby a pozeraní videa by sme uvítali vyššiu hlasitosť, no vzhľadom na segment ktorý zastupuje, sú stále na celkom dobrej úrovni. Tablet vďaka hardvérovej akcelerácií naštastie nemá problém zvládnuť prehrávanie FullHD videa. Aj keď pozeranie na malom 7-palcovom displeji nieje veľmi pohodlné, nemusíte sa báť prehrať videá vo vysokej kvalite bez toho, aby sa vám zážitok znepríjemnil sekaním a trhaním obrazu. Videá sme prehrávali pomocou aplikácie Movie Player, ktorá je súčasťou systému.

Prestigio Multipad 7.0 Prime Duo

Správu fotografií a obrázkov vám umožňuje natívna galéria systému Android ICS. Okrem prezerania, ktoré je veľmi plynulé aj v prípade funkcie pinch-to-zoom, poskytuje možnosť upravovať obrázky pomocou rôznych filtrov a nástrojov.

Recenzia | Prestigio Multipad 7.0 Prime Duo  Recenzia | Prestigio Multipad 7.0 Prime Duo

Od zadnej 2 Mipx kamery nemôžeme očakávať žiadne zázraky. Snímky nevykazujú žiadne detaily a kvalita je vysoko pod priemerom. Nižšie si môžete pozrieť skúšobné fotografie, ktoré boli zachytené v našej redakcií pri bežnom umelom osvetlení. Kamera natáča v rozlíšení 640×480 pixelov a zosnímané video je rozmazané a veľmi nekvalitné. Avšak náš názor na fotografovanie s tabletom poznáte. Nemyslíme, že tento tablety sú určené pre tento druh použitia a v tomto prípade to rozhodne nepokladáme za negatívum.

Recenzia | Prestigio Multipad 7.0 Prime Duo kamera 2  Recenzia | Prestigio Multipad 7.0 Prime Duo kamera 2

1. časť: Balenie, konštrukcia
  2. časť: Displej, výkon a pamäť