MojAndroid

Tento rok si spoločnosť Lenovo pripomína dve dekády úspešného pôsobenia na Slovensku. Jej príbeh začal v roku 2005, keď presunula svoje centrum zdieľaných služieb zo Škótska do Bratislavy. Odvtedy sa spoločnosť etablovala ako líder na slovenskom trhu, kde má podiel 30 % a denne predá viac než 700 zariadení.

Cesta k úspechu

Lenovo sa na Slovensku postupne etablovalo ako silný predajca počítačov a notebookov. Spoločnosť dnes ponúka aj riešenia v oblasti hybridného cloudu a umelej inteligencie a postupne rozširuje svoj sortiment o nové technológie. Po akvizícii s IBM sa Lenovo stalo globálnou značkou, ktorá dnes spolupracuje s prestížnymi športovými podujatiami, ako je Formula 1 a pripravuje sa aj na futbalové majstrovstvá sveta.

Tím Lenovo Slovakia
Tím Lenovo Slovakia | Zdroj: Lenovo

Rozvoj tímu a zamestnancov

Dôležitým faktorom je aj silný tím. V bratislavskom centre zdieľaných služieb dnes pracuje viac než 1 100 zamestnancov, ktorí poskytujú podporu pre región EMEA. Spoločnosť si zakladá na stabilite a kvalitnej firemnej kultúre, čo sa odráža aj v nízkej miere fluktuácie zamestnancov.

"Kultúra firmy je o tom, ako sa naši zamestnanci cítia a ako môžu rásť. Je naším cieľom vytvoriť prostredie, v ktorom sa zamestnanci môžu cítiť pohodlne a zároveň prispievať k rozvoju technológií,"

hovorí Martin Páleník, HR riaditeľ Lenovo Slovensko.

Vzdelávanie a digitálna zodpovednosť

Lenovo sa tiež angažuje v projektoch, ktoré podporujú vzdelávanie v oblasti digitálnych zručností a kyberbezpečnosti. Spolupracuje s rôznymi organizáciami na vzdelávaní detí a seniorov, čím sa podieľa na rozvoji digitálnej gramotnosti v spoločnosti.

Lenovo Idea Tab Pro
Lenovo Idea Tab Pro

Hľadanie ďalších príležitostí

Pri príležitosti 20. výročia spoločnosť ocenila svojich dlhoročných partnerov a distribútorov, ktorí sa podieľajú na distribúcii technologických produktov naprieč rôznymi segmentmi trhu – od jednotlivcov až po veľké podniky a verejný sektor.

ciara

Mohlo by vás zaujímať:

ciara

Lenovo Smart Connect
Zdroj: Lenovo

Najväčší podiel na slovenskom trhu, čo sa týka predaja počítačov a notebookov, dosahuje práve firma Lenovo. Podľa dostupných údajov jej v súčasnosti patrí podiel približne 30 %, čo znamená, že každý deň sa predá viac než 700 zariadení. Dlhoročným konkurentom značky je najmä spoločnosť HP (Hewlett-Packard), ku ktorým sa pridáva Dell a Acer. Aj tieto značky majú silnú pozíciu v oblasti predaja počítačov a IT vybavenia.

Diskutovať o tomto článku môžete aj na našej stránke AndroidForum. Ak hľadáte odpoveď na problém so svojím mobilným zariadením, aplikáciou alebo príslušenstvom, opýtajte sa v našom novom AndroidFóre

Náš tip
Čo si Apple "požičal" z Androidu a Wear OS? Tieto novinky z WWDC 2025 vám budú povedomé

Pravidlá diskusie

Portál MojAndroid.sk si vyhradzuje právo zmazať neslušné, rasistické a vulgárne príspevky, ako aj osobné útoky na redakciu, či diskutérov v komentároch pod článkom bez ďalšieho upozornenia. V prípade uverejňovania odkazov na externé stránky, je komentár automaticky preposlaný do redakcie na schválenie.

Nie je možné pridávať komentáre.

+