MojAndroid

Najmä medzi developermi Android aplikácií je spoločnosť Flurry dobre známa. Ide totižto o analytickú firmu, ktorá autorom aplikácií umožňuje vložiť do svojich aplikácií relevantnejšie reklamy, a teda aj viac zarobiť. Podobné analytické spoločnosti si rozdelili veľké korporácie už dávnejšie. Facebook kúpil skôr tento rok spoločnosť LiveRail, Twitter odkúpil MoPub, Google vlastní systém AdMob a Apple má svoje iAds. Tento krok spoločnosti Yahoo sa preto javí byť logickým a spoločnosť má na tejto dohode získať najmä čo sa ziskov týka. Oproti minulému štvrťroku totižto spoločnosť zarobila až o 18% menej.

“S Yahoo budeme mať k dispozícii viac zdrojov, a tak budeme môcť rýchlejšie šíriť náš produkt, ktorý pomáha developerom s vytváraním lepších aplikácií, oslovením tých správnych používateľov a s rozšírením možností ako zarobiť. Viac ako 6 rokov sme našu spoločnosť viedli sami, no s Yahoo sa naša pozícia na dosiahnutie našich cieľov stáva oveľa lepšou,” povedal Simon Khalaf, CEO spoločnosti Flurry

Yahoo chce v spojení s Flurry zlepšiť najmä reklamy v mobilných zariadeniach, kde voči konkurentom značne mešká. Uvidíme, či bude mať táto spoluopráca úspech a ako sa to prejaví na prijímoch oboch spoločností.

Zdroj: BBC

22.7.2014

Pravidlá diskusie

Portál MojAndroid.sk si vyhradzuje právo zmazať neslušné, rasistické a vulgárne príspevky, ako aj osobné útoky na redakciu, či diskutérov v komentároch pod článkom bez ďalšieho upozornenia. V prípade uverejňovania odkazov na externé stránky, je komentár automaticky preposlaný do redakcie na schválenie.

+